Boho Logo

Kako privući C-level korisnike na event?

Kako privući C-level korisnike na event?

Kako privući C-level korisnike na event?

Dovođenje C-level korisnika na event može se činiti gotovo nemoguće. Oni su vrlo zauzeti, bombardirani raznim pozivnicama na tjednoj bazi, kako ih uvjeriti da dođu baš na vaš event?

Postoje 4 ključne komponente uprizorenja C level korisnika na event:

  1. Relevantan sadržaj (agenda)

C level korisniku bi se trebala ponuditi visoka razina ROT efekta „return on the time they’ll invest“. Moraju imati osjećaj da je njihovo izdvojeno vrijeme za event bilo korisno.

Informacije moraju biti doista uvjerljive, trebali bi dobiti informacije o globalnim poslovnim trendovima, a u širokom luku izbjegavati „sales pitch“.

Razmislite o tome da predstavite ekskluzivne anketne rezultate, industrijske podatke, studije slučaja ili neka to druženje bude prilika za raspravu s ostalim kolegama iz poslovnog svijeta.

  1. Sudjelovanje

Ako želite određenu osobu imati na eventu, najbolji način je da ju pozovete da se uključi u sadržaj. Istaknite njegovu/njezinu ekspertizu, identificirajte ključna pitanja koja bi trebala oblikovati vašu manifestaciju. To će vam omogućiti izgraditi još bolji odnos s korisnikom i olakšati privući ostale C - level korisnike. Uvrstite ih u sadržaj eventa, omogućite im prostor za govor ili pak mogućnost moderiranja rasprave. Njihov angažman će pridonijeti kredibilitetu vašeg eventa.

  1. Umrežavanje

Pored sadržaja, umrežavanje je još jedan veliki mamac za top managere. Oni cijene priliku družiti se sa sebi ravnima (peer-to-peer), ali moraju biti sigurni u kvalitetu pozvanih gostiju. Žele znati tko je na popisu gostiju, a vi ćete im to i omogućiti.

  1. Atraktivan poziv

Kad su sve temeljne komponente vašeg eventa na mjestu, još jedna stvar preostaje, poslati pozivnice. To je bitno i treba biti učinjeno na pravi način. Prilikom pisanja pozivnica, potrebno je imati na umu tri stvari: format, sadržaj i pismenost.

Vodite računa, da su pozivnice gramatički i pravopisno ispravne i najmanja greška ostavlja negativan dojam. Povjerite taj zadatak iskusnim suradnicima.

Iako se može činiti nemogućim okupiti vodeće managere na jednom mjestu, slijedeći ove korake, vjerujem da ćete uspjeti.

Branka Obuljen Štritof